Кинжибаева Фариза Багитовна
Кинжибаева Фариза Багитовна
Философия докторы (PhD) Байланыс телефоны: +77013122274. Электрондық пошта: fari_0974@mail.ru
Білімі, ғылыми дәрежесі және атағы: 1996 жылы Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетін бітірген. "Мектепке дейінгі тәрбие педагогикасы мен психологиясы" мамандығы бойынша бітіріп, Мектепке дейінгі педагогика және психология оқытушысы, балабақшаның әдіскері біліктілігі берілген. 2002 жылдан 2005 жылға дейін Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің "Қаржы және несие" мамандығы бойынша білім алған. 2014 жылы М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университетінде "Экономика" мамандығы бойынша магистратура бағдарламасын меңгерген. 2018 – 2021 жж. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің 6D010200 – "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" мамандығы бойынша докторантурада оқыған.
Ғылыми қызығушылықтары: Жоғары мектепте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі, Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы, инклюзивті білім беру.
Кәсіби қызмет: 2008 - 2012 жж. "Қаржы, несие және бухгалтерлік есеп" кафедрасында оқытушы - стажер, оқытушы, аға оқытушы болып жұмыс істеді. 2012-2014 жж. магистратурада білім алған. 2015 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасының қауымд. проф. м.а.
Ғылыми тағылымдамалар: Мәскеу мемлекеттік педагогикалық университеті, "Балалық шақ" институты, Бастауыш білім берудің теориясы мен практикасы кафедрасы (2021). Оқытатын курстары: Зерттеу қызметінің теориясы мен әдістемесі (ZKTA/4309)(курс орыс және қазақ тілдерінде оқылады), Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістері (PGZA 4308) (курс орыс және қазақ тілдерінде оқылады), Мектепке дейінгі білім берудегі интерактивті әдістер (MDBBIA 4226), Жаратылыстануды оқыту қызметінің теориясы мен әдістемесі (ZhOKTA 3216), "Бастауыш сыныпта "Әліппе" ("Букварь") мен қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі" пәні бойынша (BSA(B) K(O) TOA 3212), "Мектепалды даярлықта шығармашылық пәндерін оқыту әдістемесі («Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру», «Құрастыру», «Музыка», «Дене шынықтыру»)" (MDShPOA 3217) (курс орыс және қазақ тілдерінде оқылады)
Учебники:
Таңдалған басылымдар (соңғы 5 жылдағы) 13-тен астам ғылыми жұмыстар, оның ішінде ЖОО студенттеріне және педагогтерге арналған 3 оқу-әдістемелік құрал, 1 оқу-әдістемелік кешен жарық көрді және 1 авторлық куәлік иесі. Ғылыми-зерттеу жұмысының қорытындылары Scopus дерекқорына кіретін Жарияланымдар қатарында (Хирш индексі h = 2) 3 ғылыми мақала жарияланды. Сондай-ақ Қазақстан Республикасының Оқу- ағарту министрлігі ұсынған Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары бойынша әзірленген мектепалды даярлық тобы(сыныбы) (5 жастан бастап) балаларына арналған "Математика негіздері" екі тілде оқу-әдістемелік кешенінің және осы аталған кешеннің педагогтеріне арналған әдістемелік нұсқаудың авторы болып табылады. Scopus дерекқорына енетін жарияланымдар қатарында: 1. Syzdykbayeva A., Akpayeva A., Ageyeva L, Mynzhassarova M., Baykulova A Evaluation of teachers' views on the use of learning technologies in mathematics lessons in preschool and primary schools. World Journal on Educational Technology: Current Issues Volume 13, Issue 4, (2021) р.707-720. 2. Akpayeva A., Yergalieva G., Mynzhassarova M. Training of future teachers for the implementation of continuity of pre-school and primary mathematical education. Cakrawala Pendidikan, 2022, 41(2), p.531-540. ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым және жоғары білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитетімен ұсынылған тізбеге енген басылымдарда: 3. Акпаева А.Б. Проблемы преемственности в содержании дошкольного и начального математического образования. Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Ғылыми-әдістемелік журнал, «Педагогика және психология» сериясы, Алматы, желтоқсан 2018 жыл, б.108-115. 4. Formation of teacher's readiness to realize The continuity of preschool and primary education. In the conditions of updated education content. ҚР Ұлттық ғылым академиясының хабарлары, "Әлеуметтік және гуманитарлық" сериясы. ISSN 2224-5294, 2(324), наурыз-сәуір 2019 жыл, б. 208-213 5. Акпаева А.Б. Современное состояние подготовки студентов к реализации преемственности дошкольного и начального математического образования. Хабаршы, «Білім беру, Педагогикалық ғылымдар бөлімі» саласы, Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., №3(83)2020, б.167-177 6. Землянская Е.Н., Акпаева А.Б. Педагогические подходы к реализации преемственности дошкольного и начального образования. Хабаршы, "Педагогика" сериясы, С.Торайғыров атындағы ПМУ, Павлодар қ., №3, 2020 жыл Шетелдік және отандық халықаралық конференциялардың материалдарында: 7. Ищанова Г.Е., Утеулиева А.К. Система работы учителя по адаптации первоклассников к школе. Тұрақты даму: қоғам, экология, экономика: XV халықаралық ғылыми конференция материалдары; 4 бөлімнен шығарылған. / А.В. Семенова, Н.Г. Малышева редакциясымен – М.: басылым. Жеке меншік жоғарыбілім беру мекемесі «С.Ю. Витте атындағы Мәскеу университеті», 2019. Б. 2. – 677 б. 8. К вопросу о готовности будущего педагога к обеспечению преемственности дошкольного и начального школьного образования. Wissenschaftliche Ergebnisse und Errungenschaften: 2020: der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ» zu den Materialien der internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz (B. 3), 25. Dezember, 2020. München, Deutschland: Europäische Wissenschaftsplattform. S. 47-50 9. Акпаева А.Б. Проблема преемственности дошкольного и начального образования в условиях реализации обновленного содержания образования. The driving force of science and trends in its development: collection of scientific papers «Scientia» with proceedings of the i international scientific and theoretical conference (vol. 4), january 29, 2021. Coventry, united kingdom: european scientific platformс р. 82-85 Оқулықтар мен оқу басылымдары: 10. Акпаева А.Б., Лебедева Л.А Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары бойынша әзірленген мектепалды даярлық тобы(сыныбы) (5 жастан бастап) балаларына арналған "Математика негіздері" №1, 2. жұмыс дәптері/ Акпаева А.Б., Лебедева Л.А., Кинжибаева Ф.Б. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2022. - 40 с. 11. Акпаева А.Б., Лебедева Л.А.Математика негіздері. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары бойынша жасақталған мектепке дейінгі топтар мен сыныптардың (5 жастан бастап) педагогтарына арналған әдістемелік нұсқаулық/А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, Ф.Б. Кинжибаева. – Алматыкiтап баспасы, 2022. – б. 105. 12. «Методика реализации преемственности в математическом образовании (предшкольная подготовка-начальные классы)»: Оқу-әдістемелік құрал/Кинжибаева Ф.Б. – Алматы: «Ұлағат» баспасы, 2022. – 80 б. 13. Акпаева А.Б. «Преемственность дошкольного и начального математического образования» (предшкольная подготовка-начальные классы): Оқу-әдістемелік құрал-жаттығулар жинағы педагогикалық жоғары оқу орындары мен колледждердің студенттері үшін– Алматы: Абай атындағы КазҰПУ, 2023.-52с.